Mohd Asrul Faiz Mohamad Adnan

Orang lain ada blog,kita pun ada blog juga (www.abeadabelog.blogspot.com)


Assalamualaikum w.b.t...


Bangun pagi,pergi mandi,mengadap laptop,pergi dapur makan nasi,lepas itu mengadap laptop balik...itulah hari-hari kerja yang dibuat.Mulanya nak pergi ikut kawan jalan-jalan,tapi bila teringatkan bajet yang ade dlm poket nih,memang kena sabar dulu la yek...hi3...



-kalau dapat main salji sambil snap-snap gambar best gak...
tapi salji tak turun lagi.. T-T (Ajloun 2010)...-
                             
          Haaaa....sebenarnya sekarang nih waktu exam final,tapi masih ada lagi 2 paper,kena tunggu seminggu lagi tuh,rasa-rasa cam boleh pergi travel dulu,lepas tu balik sambung study nak exam...kih3..memang budaya last minuteku ini terjadi-jadi.. :-)


          Tapi bila ingatkan lepas exam final nanti nak pergi travel europe,so kite sabar lah dulu..memang Tuhan saje lah yang tahu tahap kesabaran hamba nih..hahaha..So,bile tengah bosan,apa lagi,saya carilah info-info semasa dalam internet,tambah-tambah lagi sekarang duk hot isu si Apek keeper kebangsaan tuh...ape lagi search la.


         Tak sangka cerita-cerita pasal perkembangan Apek nih,banyak yang saya dapat tahu bila bace kat blog girlfriend dia,Aimie Harmelia di http://jejariruncing.blogspot.com.Nak jadikan cerita lah,memang saya salute tang! tang! lah Apek nih..semangat penting ye adik-adik sekalian kalau nak berjaya...kih3..Eniwey,congrate to Apek! :-)


         Hari-hari baca blog orang lain,tak perasan pula yang kalau nak komen-komen kat entry orang tak boleh kan?..btul ke ni.. >!<? so,apa lagi...you jump I jump..ha3...you ada blog,Abe pun ada blog juga...kah3.. :-)


        Tapi ye la kan,rasa-rasa saya la kan...benda nih memang kena komitmen tinggi nak tulis apa-apa artikel ke,cerita-cerita best ke kan...tkpe-takpe,itu saya akan usaha walaupun apa jua rintangan yang akan menimpa, sedangkan lautan tinggi akanku redah,gunung yang luas akanku daki...inikan pula tulis blog!..ha3...


Ok,hope kauorang semua doakan usaha saya yang tidak seberapa ini menjadi kenyataan...(terharunya..).
Adiooosssss... :-)

Search This Blog

Powered By Blogger

Blog abeadabelog

blog nih merupakan satu blog yang mana dibuat untuk seseorang yang tiada blog seperti saya..sekarang saya dah ada blog ..hahahaha :-)

Asrul Faiz's Profile

My photo
Pasir Puteh, Kelantan, Malaysia
assalamualaikum dan salam sejahtera buat all Malaysians...just panggil nama ABE ,coz kawan-kawan dekat universiti semua guna nama tuh.Yang nama asal macam kat atas tuh time sekolah rendah dan menengah je...

Thanks for view

Followers

Shout to me

Powered by Blogger.